Huveneertjes aan het woord

Kobe: Het is hier super plezant. We zijn al gaan rodelen, ik ben met Bruno, Elias en Robbe geweest. Met Elias ben ik twee keer overkop gegaan. Het skiën is soms leuk. We zijn de eerste dag al van de zwarte piste gegaan. Het is hier super goed met mijn vrienden.

Bruno: Keileuk en goed eten. Ik geniet van elk moment!

Kasper: Hallo iedereen, alles goed daar? Hier wel en ik kan al een beetje skiën. Tot snel.

Tristan: Hey, alles is goed hier en ik kan al wat skiën. Tot over een paar dagen!

Bas: Ik vind het superleuk. Vooral het skiën gaat me goed af. We hebben super veel plezier.

Lennert: Echt megaleuk. Het skiën gaat goed en het eten is ook wel lekker.

Lars: Alles is super leuk, alleen de busrit was wat minder.

Hanna: Het is hier heel leuk. Skiën lukt alsmaar beter.

Amber: Ik heb leuke kamergenoten, maar het slapen lukt soms iets minder.

Lise: Het is echt super leuk.

Nieke: Hey met mij, het is hier super leuk en ik heb leuke kamergenoten.

Lotte D: Hey thuisblijvers, het is hier mega leuk. We hebben al veel gedaan. Dag, tot na de sneeuwklassen.

Kimberly: Het is hier super tof en ik amuseer me super goed.

Gabriël: Hoi, hier is veel meer sneeuw dan in België. Heel mooie natuur hier. Tot snel!

Mauro S.: Het is hier super mooi. Ook veel sneeuw. Ik kan al wat beter skiën! Tot snel.

Roos: Het was al heel leuk. We hebben al veel gelachen, hihi. En er is ook heel lekker eten.

Thor: De pistes liggen goed en het is hier heel tof! J Tot snel!

Mauro M: Het is hier super leuk en hier ligt super veel sneeuw.

Linne: Het is hier al heel leuk. We eten ook heel lekker en het skiën is super leuk.

Ella: Het is hier heel leuk. We wandelen veel. Skiën is ook heel tof.

Lotte B: Het is hier dus kei tof. We hebben al veel gedaan: wandelen, skiën, rodelen en nog veel meer! We hebben al veel plezier gehad!

Nisa: Het is hier super leuk. We hebben al veel dingen gedaan zoals wandelen, rodelen en skiën. We hebben ook al een quiz gedaan en dat was echt leuk. En het eten is ook super lekker.

Shadia: Het is hier heel leuk. De wandelingen zijn super mooi en het sneeuwt hier veel. Het rodelen was heel grappig en spannend en het skiën lukt al goed. We hebben ook al een quiz gedaan en dat was heel leuk. Het landschap is heel mooi en de bergen zijn ook heel groot. De bakjesliften waren heel leuk en een beetje eng J Het eten is heel lekker. Spijtig dat we hier niet voor altijd blijven.

Kirsten: Het is hier heel leuk. Het skiën is heel leuk en grappig omdat we van de meester moeten zingen en jodelen. We zijn ook al gaan rodelen en zakschuiven.

Jesse: Het skiën is leuk. Veel sneeuw. We zijn super snel met het rodelen geweest.

Marvis: de sneeuwklassen zijn al heel tof, het skiën ook en de spelletjes ook.

Vik: De sneeuwklassen zijn tot nu toe al super tof. Ik heb soms wel wat heimwee. Het skiën lukt al redelijk en het is hier supermooi. Het eten is hier veel lekkerder dan thuis (grapje). We hebben gisteren een quiz gedaan (en gewonnen natuurlijk, net als jullie J ) En dan nu… (Insert Habby B-day muziekje) Gelukkige verjaardag mama!!!!!!!!

Staf: Het is hier heel tof, zeker de kamerverdeling en het eten is hier echt heel lekker!

Elias Dehaes: De sneeuwklassen zijn super tof, alleen gaat het wel snel voorbij. Het eten is lekker en skiën kan ik al goed. Oh ja, mijn heimwee is ook al weg en dat vind ik goed.

Kamiel: Het skiën en het rodelen was al super leuk. Ik kan niet wachten op wat we nog gaan doen.

Arthur: Het is hier nogal wittekes. Volgende keer zorg ik er wel voor dat ik bij het rodelen bij een persoon zit die ook mee remt, want Zeb doet dat niet … groetjes, lachend kakje.

Titus: Het is hier supertof en het skiën lukt goed. Rosalie, bedankt voor je briefje. Het eten valt wel nog mee!

Ward: Het is hier echt super leuk. Ik kan wel al redelijk goed skiën. Het eten is hier super lekker.

Simon: Er ligt veel sneeuw en de nacht dat we aangekomen zijn was het aan het sneeuwen, maar de dagen erna niet meer. We zijn al gaan rodelen, zakglijden, sledetocht en gaan skiën natuurlijk. Leuk! Groetjes!

Zeb: Ik kan al beter skiën. Ik vond het vooral leuk om mijn verjaardag hier te vieren. Veel pakjes! Dank u mama. En alle kinderen hebben voor mij gezongen!

Kjelle: Ik heb het hier heel leuk. Skiën lukt al veel beter. Het eten is hier superlekker, maar het hoeft voor mij niet langer te duren dan 8 dagen. Het is hier megatof!

Thibo: Het is hier leuk en mooi en ik heb plezier.

Robbe: Het is hier supermooie natuur, het eten is hier lekker en het skiën is ook superleuk. Het rodelen vond ik tot nu toe het tofst!

Ferre : Tot nu toe heb ik mij al super goed geamuseerd. Het rodelen was heel tof en het skiën natuurlijk ook.

Wouter: Ik amuseer me hier super goed. Ik kan al redelijk goed skiën. Het rodelen met Ferre was supertof. Dus voor al de andere klassen: ZEKER meegaan op sneeuwklassen!

Elias M : Het is hier super leuk. Het skiën lukt al goed, maar het allerleukste was toch het rodelen, ook al ben ik 2x overkop gegaan. Het spectaculairste tot nu was toch in de skilift om naar een superhoge berg ( de Jöchelspitze) te gaan. Groetjes vanuit Oostenrijk.